ROZHOVOR: Štěpánka Líznerová, Colognia Press

6. 11. 2018

Firma Colognia press je jedním z významných partnerů kolínského cyklistického klubu. Tým kolem Jana Slavíčka podporuje dlouhou a to byl také důvod položit několik otázek Štěpánce Líznerové, člence správní rady firmy.

Peníze do sportu - jedny z nejlépe vynaložených „investic“

Jaký vy sama máte vztah k cyklistice obecně. Jezdíte na kole?

Na kole jezdím, ale musím přiznat, že ne tak často, jak bych si přála.

Jezdíte asi jen rekreačně. Co vás na kole nejvíce baví?

Mám ráda přírodu a kolo je jednou z možností, jak se z města do přírody dostat, chvíli v ní pobýt a zároveň udělat něco pro svou fyzičku a zdraví.

Co přivedlo vaši firmu k podpoře kolínské cyklistiky?

Colognia press, jak již název říká, je kolínská firma, proto se snažíme o podporu místních aktivit a tím vlastně o podporu rozvoje našeho okolí. Sport je určitě jedna z oblastí, která si podporu zaslouží, jelikož trávíme stále více času sezením u počítače a je třeba ukázat lidem - hlavně dětem, že jsou i zábavné aktivity, které se dají provozovat venku na čerstvém vzduchu. Snažíme se přispívat i v dalších oblastech, kde cítíme, že je třeba a má to smysl. Letos jsme přispěli například na zakoupení sociálního automobilu pro Alzheimer centrum ve Filipově u Čáslavi, pravidelně přispíváme kolínské organizaci Srdíčko, která sdružuje tělesně postižené. Naši zaměstnanci věnovali výtěžek z tomboly pořádané na firemním večírku na péči o nevidomé občany. Nezapomínáme ani na němé tváře, kdy naši zaměstnanci pořádají pravidelné sbírky na útulky pro psy a kočky, jelikož většina z nás nějakého mazlíčka vlastní.

Můžete představit trochu šířeji vaši firmu?

Colognia press patří mezi jednu z technologicky nejmoderněji vybavených tiskáren v České republice, která nabízí široký sortiment výrobků. Mezi naše produkty patří v první řadě samolepící etikety, ale nabízíme i škálu dalších produktů, např. flexibilní obaly, pell off etikety, DPG etikety, potisk laminátů, výroba sleevů, visaček, vstupenek atd. Dnes máme téměř 130 zaměstnanců a obratem se blížíme téměř ke 400 milionům korun. Dá se říci, že Colognia press je tradiční firmou, působící na trhu již 22 let. Zákazníky máme převážně z území ČR, ale výjimkou nejsou ani zákazníci ze zahraničí. Namátkou zmíním i úspěchy na poli soutěžních klání, kdy jsme držitelem ocenění Obal roku 2010 za Braillovo písmo na laminátových tubách, v roce 2011 jsme získali zlatou cenu prezidenta obalové organizace, v roce 2017 a 2018 jsme zabodovali v soutěžích HN Firma roku ve středočeském kraji a Vodafone odpovědná firma roku, v roce 2018 jsme zároveň získali ocenění Obal roku v kategorii nápojů. I přes to, že se počet našich zaměstnanců poslední dobou zvýšil, snažíme se, zachovávat si ráz rodinné firmy, která poskytuje zaměstnancům dobré sociální zázemí.

Letošní sezona zatím týmu Expres CZ – Scott team Kolín vychází. Sledujete závody osobně či jen z tisku?

Závody sleduji převážně jen z tisku, na Velkou cenu Kolína v cyklokrosu se ale už moc těším a zajdu se i s dalšími kolegy podívat osobně.

V Kolíně se daří cyklokrosu, ale i cross country. Čeho jste větším příznivcem?

Pokud to budu brát z pohledu diváka, nemohu říci, zda jsem větším příznivcem jednoho nebo druhého sportu. U obou smekám před výkony závodníků, umím si představit, kolik dřiny, potu a možná i krve, je příprava a potom samotné závody stojí.

Před sezonou odešel jeden z tahounů týmu Jan Nesvadba, ale přišli mladí, třeba Matej Ulík, a tým Expres CZ – Scott team Kolín opět vede průběžné hodnocení týmů Toi Toi Cupu, Tomáš Paprstka je druhý mezi jednotlivci. Jakou vám to dělá radost?

Je určitě fajn a příjemné vědět, že možná i díky naší podpoře mohou tito sportovci ukázat, co v nich opravdu je a být mezi vítězi. Takže ano, radost máme a samozřejmě nás to motivuje k tomu, dále kolínský cyklokros podporovat.

Úspěchy slaví šéf Jan Slavíček hlavně při práci s mládeží. Je to jeden z momentů, že právě jeho tým podporujete?

Částečně je odpověď podobná, jako u předchozích otázek. Když vidíme, kromě nadšení i výsledky, je to pro nás příjemný pocit a pokud je to ještě na poli práce s dětmi a mládeží, jsou to myslím jedny z nejlépe vynaložených „investic“.

 

 

Zpět